Ilość produktów: 8 271
Na magazynie: 6 151
meble
wyposażenie wnętrz
oświetlenie
obrazy
płyty meblowe
akcesoria
Obsługa reklamacji i zwrotów

Wszelką korespondencję dotyczącą reklamacji lub zwrotów prosimy kierować na adres:

Meble.pl S.A.
Dział akcesoriów
ul. Langiewicza 33,
35-021 Rzeszów
z dopiskiem: "reklamacja" lub "zwrot"
lub
e-mail:  (w tytule maila prosimy wpisać pełny numer zamówienia)


Reklamacje:

Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie przesyłania, prosimy odesłać go zwykłą przesyłką pocztową, wraz z otrzymaną fakturą z zaznaczoną częścią "reklamacja" i opisem przyczyn reklamacji.
Produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe - zwrócimy pieniądze.
Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku reklamacji równowartość opłaty pocztowej poniesionej przy odesłaniu do nas wadliwego towaru zwrócimy Ci natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.
W przypadku kiedy reklamacja dotyczy tylko części produktów, prosimy o dołączenie kopii rachunku lub paragonu wraz z protokołem reklamacji.
Natomiast w sytuacji kiedy wartość reklamowanego towaru jest mniejsza od 10 złotych (przykładowo uchwyt), prosimy o kontakt z naszym działem obsługi, który dopomoże w szybkim załatwieniu tego typu reklamacji.

Zwroty:

W ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki możesz zrezygnować z zakupu, nie podając przyczyny.
Gwarantujemy zwrot pieniędzy.
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, jeśli towar nie był używany i nie jest pozbawiony fabrycznego opakowania, można go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać zwykłą przesyłką pocztową, wraz z otrzymaną fakturą z zaznaczoną częścią "zwrot".
Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Równowartość towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie Ci zwrócona natychmiast po otrzymaniu przesyłki. W przypadku towarów zwracanych bez podania przyczyny koszty ich odesłania ponosi Klient.

Gwarancje:

Niektóre towary (np. AGD) oferowane przez nasz sklep są objęte gwarancją producenta.

Zamówiony produkt wysyłany jest do Ciebie wraz z dowodem zakupu (fakturą) oraz kartą gwarancyjną, która zawiera warunki gwarancji (uwaga: warunki gwarancji mogą być wydrukowane bezpośrednio na opakowaniu produktu lub w instrukcji obsługi).

Bardzo prosimy o zachowanie dowodu zakupu (faktury) oraz oryginalnego opakowania do czasu wygaśnięcia gwarancji, wskazanego w karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu. Prosimy również o zapoznanie się z warunkami gwarancji, znajdującymi się w załączonej karcie gwarancyjnej lub na stronach www producenta.

W przypadku wykrycia wady w sprzęcie kupionym w naszym sklepie i objętym gwarancją bardzo prosimy o skontaktowanie się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej. Jeżeli masz kłopoty ze znalezieniem adresów punktów serwisowych, prosimy o kontakt .

Protokół reklamacji można pobrać w postaci pliku pdf załączonego do tej strony.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
 +48 17 28 38 166
w pon. - pt. w godzinach 8.00 - 16.00

Informacje o sprzedawcy
Opinie:
(11977)
Zadaj pytanie sprzedającemu
Pokaż dane sprzedawcy
(9371) akcesoria@meble.pl
Tel:
+48 17 851 66 33
Fax:
+48 17 2838 101
Najczęściej kupowane
Najnowsze produkty
Copyright © 2008-2016 Meble.pl S.A.. Wszystkie prawa zastrzeżone.
do góry sklep meblowy
Powered by Edito CMS